Essence - Light Up Your Face Luminizer Palette

Essence heeft een reeks nieuwe producten in hun gamma waaronder dit palette. Het is een highlight palette met drie poeders. Het palette belooft een ultieme glow voor je gezicht. Ik was zeer benieuwd! Toen ik een actie kreeg via mijn voordeelkaart van het Kruidvat, besloot ik uiteindelijk om het toch te kopen.
De verpakking is typisch Essence. Doorzichtig en mooi. Ik vind de verpakkingen van Essence altijd zeer mooi en praktisch. Zelf ben ik niet aan veel tralala. Het palette bevat dus drie kleuren. Op de achterkant van het palette staat er uitgelegd hoe je de verschillende kleuren kan aanbrengen.

Het eerste kleur breng je aan op je voorhoofd, neusbrug en je kin. De tweede kleur net onder je wenkbrauwen en op je jukbeenderen. De laatste kleur gebruikt je als een bronzer dus onder je jukbeenderen.


Hier zie je swatches van de verschillende kleuren.
1) nude highlighter 
2) rosé highlighter 
3) golden beige highlighter




Ik ben best tevreden over dit palette. Zelf vind ik de kleuren eerder subtiel dus zeker goed voor dagelijks gebruik. De kleuren zijn ook niet te fel in die zin dat je er niet oranje uitziet!
De prijs/kwaliteit vind ik echt super. Ik zou zeker dit palette aanraden. Zeker als je eens wil experimenteren met shapen/contouring.


Te koop in het Kruidvat voor €3,99


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts