Budget adventskalenders

Ik ben verzot op adventskalenders! Sinds ik klein was, kreeg ik telkens een adventskalender in de vorm van kleine snoepjes. Kleine meisjes worden groot en snoepjes worden ingeruild voor andere hebbedingen!
Twee jaar geleden had ik een adventskalender van het nagellakmerk Ciaté. Vorig jaar eentje van Essence. Omdat het nu al drie jaar aan een stuk nagellak is, wil ik dit jaar iets anders. Er zijn veel merken die inspelen op de trend. Jammer genoeg zijn deze ook vaak duur... Mijn missie is om een leuke adventskalender te vinden die ook betaalbaar is! Ik zocht er een paar op die ik op mijn wishlist plaats. Volg je even?


Lidl


Als eerste brengt Lidl een adventskalender uit. Dit is een beautybox gevuld met 24 lipsticks/nagellak. Deze kan je kopen voor €9,99. Hier ben ik zeer benieuwd naar! Het is absoluut niet duur en de make-up van de Lidl is wel oké. Te verkrijgen vanaf 31/10. Let op! Deze is er maar in een beperkte voorraad.


Essence


Ook dit jaar brengt Essence een adventskalender uit. Deze kan je kopen voor €24,99 in het Kruidvat vanaf November. Deze box bevat allerlei bestsellers van Essence. Dit vind ik echt leuk. Vorig jaar waren het alleen producten voor je nagels. Dus hier ben ik zeker benieuwd naar!

W7


W7 is een budgetmerk uit Engeland. In Engeland is het merk zeer bekend en gelief voor de kwaliteit. Ook zij brengen dit jaar een adventskalender uit voor €29,99. Deze kan je bestellen bij boozyshop.
Op de foto zie ik veel lipsticks, lipglos, nagellak,...

Rituals


Ik heb gehoord dat Rituals een zeer mooie adventskalender heeft. Je krijgt veel producten voor €49,95. Ze hebben een waarde van €100.


Er zijn nog veel meer merken die adventskalenders uitbrengen. Ik heb een kleine selectie gemaakt onder de €50. De body shop maakt ook elk jaar mooie adventskalenders maar deze zijn wel iets duurder.


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts