L'Oréal Outlet - Roermond

Hallo!


Deze week ben ik samen met mijn vriend een paar dagen naar Nederland geweest. Wij zaten superdicht bij het outletcenter in Roermond. Wij besloten om een dagje te shoppen. In het outletcenter kan je allerlei designer merken kopen met een fikse korting. Persoonlijk ben ik niet een grote fan van merken... Toch vind ik een uitstapje naar dit center de moeite waard. Je hebt er onder andere ook een outlet van The Body Shop, L'oréal en l'Occitane.

Ik was vooral benieuwd naar de L'oréal outlet. L'Oréal heeft een breed gamma aan producten. Van make-up tot haarproducten. Als je het outletcenter binnenkomt, is de L'oréal winkel rechts.
voorkant van de winkel
De winkel op zich is best wel groot maar er staat niet super veel in qua producten. Er waren verzorgingsproducten, haarverzorging, make-up, nagellak en zonneproducten. Je had producten van L'Oréal, Maybelline, Essie en Garnier.
Nagellak

Mascara en oogpotloden

haarverzorgingsproducten
Ik kocht niet zo heel veel. De prijzen waren inderdaad minder maar de producten waren volgens mij zowat de restjes. Hetgeen dat niet echt goed verkocht. Bij de foundations waren het voornamelijk donkere kleuren. Bij het nagellak waren het dan eerder kleuren die niet zo goed verkopen zoals blauw en groen. 
Ik kocht een Fit me poeder (€2,50) die ik gebruik om mijn make-up te fixeren, een lipstick (€5) en twee shampoos (€2/stuk).


Ik ben wel tevreden met mijn aankopen maar ik had toch meer verwacht over de outlet...

Zijn jullie al eens geweest naar het outletcenter in Roermond? Wat zijn jullie ervaringen?

Liefs Marelle x




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts