Himalayan Charcoal mask van The Body Shop

Hoi,

onlangs kwam The Body Shop op de proppen met een gloednieuwe lijn gelaatsmaskers. Als echte TBS fan kon ik niet anders dan deze testen en reviewen.

De lijn bevat 5 gloednieuwe gelaatsmaskers met elk een eigen specifieke functie.
Ik testte gisteren het Himalayan charcoal masker uit (de groene variant). Dit masker heeft vooral een diep reinigend effect en laat je huid opnieuw stralen.



Na het verwijderen van mijn make up bracht ik het masker aan op een gereinigde huid. Ik moet zeggen dat het masker net na het aanbrengen niet zo aangenaam aanvoelde. Het voelde heel koud aan en prikte zelfs een beetje maar na ongeveer 30 seconden voelde het masker reeds veel aangenamer aan.

Het masker heeft een kleiachtige structuur en bevat kruiden die het detoxen bevorderen om je huid, na gebruik, zijn jeugdige en frisse uitstraling terug te geven.
Na 10-15 min merk je dat het masker volledig is uitgedroogd en kan je het vervolgens met lauw water verwijderen. Verwijder het masker door middel van cirkelvormige bewegingen, op die manier geef je je huid ook een lichte scrub.

Mijn huid voelde na gebruik echt heel zacht en fris aan.
Op het tintelend, koude gevoel bij het aanbrengen na,vind ik dit masker echt zeer aangenaam en doeltreffend. Ik ben dan ook van plan om het aan te kopen.

Je kan de maskertjes kopen bij TBS voor ongeveer 20 euro per pot van 75ml.
Wil je zelf deze maskertjes testen, dit kan!!
Je kan, zolang de voorraad strekt weliswaar, een testpakketje aanvragen via de Facebookpagina van The Body Shop of ga gerust even langs een winkel in je buurt.

Een review van de overige 2 testmaskertjes (British Rose en Ethiopian Honey) volgt nog ;) 
Liefs, Marelle. 


Reacties

  1. Dank je voor de tip, net mijn pakketje aangevraagd!
    Ik verlang om ze te testen! groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts