Freedom - Pro blush palet - Pink & Baked

Onlangs heb ik een item van mijn wishlist kunnen schrappen! Het gaat over het pro blush palet van Freedom. Ik kocht deze onlangs in het Kruidvat.
Het merk Freedom was voor mij redelijk onbekend. Het is het zusje van Makeup Revolution. Ook dit laatste merk begint stilletjesaan naambekendheid te verkrijgen in België. Beide merken zijn soms te koop in het Kruidvat. Je kan ze wel online bestellen via Boozyshop.
Nu over naar het palet! Het bevat acht blush/highlighters. De verpakking is strak en simpel, heel mooi. Maar de inhoud is echt wow! Ik was zo verliefd op de foto's en de real thing was nog zoveel keer beter! Vanbinnen zie je de kleurtjes en ook een grote spiegel. Ik ben blij dat het een grote spiegel is. Dit zorgt ervoor dat ik gemakkelijker alles kan aanbrengen.
Hieronder volgen de swatches:
De eerste vier kleuren zijn de linkerkant + de eerste highlighter
Natuurlijk licht

In zonlicht
Nu de andere vier kleuren (rechterzijde)
natuurlijk licht

in zonlicht
Wow, ik vind de intensiteit gewoon super! Je hebt niet veel nodig (want anders is het te fel). Zelf hou ik liever van subtiele make-up. Het zijn acht verschillende kleuren. Dit maakt het palet zo leuk. Er is steeds afwisseling mogelijk. Ik vind het jammer dat de highligters niet goed overkomen op de foto... Ze zijn echt prachtig!


Ik vind dit palet echt de moeite waard. De prijs/kwaliteit is top! Ik betaalde slechts €6,99 voor dit pareltje! Dit is tijdelijk te koop in het Kruidvat. Verder kan je het ook bestellen via Boozyshop.

Was jij al bekend met het merk Freedom?


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts