Bodysol - Bodysoufflé

Nu de zomer stilaan afscheid neemt, bereid ik mijzelf voor de herfst/winter! De iets koudere maanden staan bijna voor de deur (alhoewel met de laatste hittegolven). Ik probeer mezelf al een tijdje aan te leren om dagelijks mijn lichaam te verzorgen via een voedende crème. Easier said than done! Een voornemen voor komende periode is dat ik mijn huid probeer te hydrateren. Voornamelijk mijn benen voelen zeer droog aan. 

Het product dat ik vandaag aan jullie voorstel moet mij hierbij helpen! Het gaat over de Bodysoufflé van Bodysol! Ik leerde dit product kennen tijdens een make-up workshop. Ik werd meteen al verliefd op de naam, zo schattig! Op de website van Bodysol staat het volgende:
"De Bodysol Bodysoufflé is een rijke crème met luchtige textuur die de droge huid hydrateert en verzorgt voor een merkbaar zachter resultaat. Het Water Capture Complex vult het watertekort in de huid aan waardoor de vochtbalans hersteld wordt.".
 Het is een crème voor een droge huid (check!) met karitéboter en vitamine. Karitéboter (beter bekend als shea butter) is gekend voor de herstellende en voedende functie. Vitamine E is een belangrijke huidvitamine. Het beschermt ons lichaam tegen UV-stralen, is een anti-oxidant, zorgt voor minder pigmentvlekken,...


Ik vind dat de soufflé lekker ruikt. Je ruikt de shea butter maar dit is eerder subtiel. Normaal moet je tot 24h gehydrateerd zijn. De soufflé heeft een andere structuur dan bijvoorbeeld een bodylotion of bodybutter. Het is veel zachter en dringt snel in de huid. 

Voordelen:

  • hypoallergeen
  • ruikt lekker
  • hydrateert 24h
  • prijs/kwaliteit verhouding is perfect
  • eerlijk product: huid voelt zachter aan & minder droog
Nadelen:
  • niet overal verkrijgbaar


De producten van Bodysol vind je terug bij de apotheek! Ik kocht deze voor ongeveer €11. Prijzen kunnen lichtjes variëren.


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts