NYX - soft matte lip cream

Hallo iedereen!

Vandaag review ik drie lip creams van NYX. Ik kocht deze een maand geleden bij de opening van NYX. Bij andere beautybloggers heb ik al veel gelezen over de soft matte lip creams. Ik wou er dus zeker meenemen in de winkel. De keuze was enorm moeilijk. Er waren zoveel verschillende kleurtjes! Ik wandelde rond in de winkel met verschillende kleurtjes in mijn mandje. Plots zag ik een rek staan met verschillende setjes. Hierbij was er een 'Holiday' setje met drie kleuren. Twee van de kleurtjes had ik al in mijn mandje. Ik heb toen beslist om een setje te kopen. Het was ook voordeliger dan ze afzonderlijk te kopen.

Ik vind het altijd spannend om een nieuw merk te testen! Maar eerst een woordje over de verpakking. De verpakking ziet er basic uit maar meer hoeft het zeker niet te zijn. Ze zijn ook zeer handig om mee te nemen.
Ik kocht volgende kleurtjes: Istanbul, Ibiza en Prague. De lip creams zijn vernoemd naar hoofdsteden. De kleuren zouden namelijk passen bij de hoofdstad. Ik vind het op zich leuke zomerse kleurtjes!
Het eerste wat mij opvalt is de geur. Ze ruiken sterk naar vanille. De geur vermindert na een tijdje. Ze zijn mat en inderdaad zeer creamy. Het duurt dan ook even vooraleer mijn lippen 'gedroogd' zijn. Let er dus wel op dat je na het aanbrengen niet meteen iets eet of drinkt. Het zou zonde zijn omdat het kleur meteen al afgaat... Het aanbrengen van de lip cream is zeer fijn. Het voelt zo zacht aan op mijn lippen!

Voordelen:
  • voelt zeer zacht
  • handige verpakking
  • prijs/kwaliteit verhouding is goed!
  • voedend voor je lippen

Nadelen:
  • duurt lang vooraleer droog is. Als je niet veel tijd hebt, is deze lip cream helaas niet zo handig
  • gaat snel af


Te koop in NYX te Gent voor €18,20.



Liefs Marelle x










Reacties

Populaire posts