Catrice Blush Artist

Vandaag toon ik jullie één van mijn favoriete producten. Ik merk dat ik de laatste periode meer en meer dit product gebruik. Ik heb het trouwens ook al een tijdje. Het is een product van de zomercollectie van Catrice (nu nog te koop in het Kruidvat). Het blush palet bestaat uit drie varianten: 010 Bronzéclat, 020 Corall I need en 030 Rock 'n' Rose.

Ik kocht 030 Rock 'n' Rose en won onlangs 010 Bronzéclat. Het palet bevat drie kleuren: een donkere en lichtere blush en een highlighter. Ik vind de kleuren prachtig! In de winkel werd ik verliefd op de kleuren. Ik hoopte echt dat het palet aan mijn verwachtingen zou voldoen, dat deed het ook! Je kan kiezen voor een lichte of een donkere blush. Ik vind ze beide zeer mooi. Het is afhankelijk van mijn mood welke ik kies. De highlighter is tevens zeer mooi. Veeeeeeel glitters, I like!

De verpakking is basic. Dit vind ik het mooist. Ik hou van verpakkingen maar het mag ook niet overdreven zijn. Je ziet de kleuren aan de voorkant wat heel handig. Verder kan je het palet gemakkelijk meenemen. Op de achterkant staan de gebruiksaanwijzingen en ingrediënten.
Bij beide heb je eerst een donkere blush (mat), de lichtere (met glitters) en tot slot de highlighter. 010 is een warmer en peachy palet. Zelf was ik al een tijdje op zoek naar zo'n kleuren! 030 Rock 'n' Rose bevat eerder klassieke roze kleuren.
030 Rock 'n' Rose
In zonlicht

010 Bronzéclat
In zonlicht
Opnieuw som ik even de voor-en nadelen op.
Voordelen:
  • budgetvriendelijk
  • drie verschillende verpakkingen
  • matte blush, shimmer blush en een highlighter in één. Zo krijg je geen oversized make-up zak
  • mooie verpakking
Nadelen:
  •  De letters op de verpakking verdwijnen snel (dit zie je vooral bij 030 Rock 'n' Rose)


Te koop in het Kruidvat voor €4,59


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts