Shoplog - Riutals, Kruidvat & MAC

Hallo!

Vandaag toon ik jullie wat ik (tot nu toe) allemaal heb gekocht tijdens de solden! Ik kocht onder andere bij Rituals, Kruidvat en MAC.

De producten van Rituals vind ik zeer fijn. Zeker als ik ze met een flinke korting kan kopen! Ik betaalde €32,95 in plaats van €70 en kreeg een cadeautje van €10 (Happy Buddha douchegel).

Van de Shanti Chakra lijn nam ik de body oil en douche olie mee. Ik vind een body oil zeer fijn om te gebruiken. Het maakt mijn huid super zacht en de geur blijft zeer lang. Ik ben benieuwd naar de douche olie. Zelf heb ik dit nog nooit gebruikt! Verder nam ik van TAO - Tai Chi lijn de foaming shower gel mee. Deze heb ik vorig jaar ook gekocht. Nu aan de helft van de prijs! Het is een frisse geur en een van mijn favorieten van Rituals. 

Vervolgens nam ik nog enkele mini's mee. Ik koos tweemaal voor een deo, een verzorgende voetbalsem en een bodylotion.

Ik kocht ook nog volgende Skin Care setje. Het zijn opnieuw mini's. Dit vind ik zeer handig om mee te nemen op reis/weekend. Het zijn drie award winnende verzorgingsproducten. 







Een gezichtsscrub, anti-aging dagcrème en een anti-aging nachtcrème.











In het kruidvat kocht ik twee producten uit de nieuwe lijn van Essence, valse wimpers en een setje mojitoglazen.
Ik kocht het oogschaduwpalet en de highlighter stick. De stick is echt super mooi! Ik twijfelde (omdat ik al highlighters heb) maar deze bevat subtiele glitters en is heel mooi in het zonlicht! De oogschaduw kleurtjes zijn zeer mooi maar deze ga ik eerder in de herfst gebruiken.

Binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriend. Nu zijn we spulletjes aan het zoeken voor onze 'uitzet'. Ik ben super blij met de aankoop van deze glazen! Sowieso had ik mojito glazen nodig en deze zien er zomers uit. Het was slechts €6 voor een hele set. Toen ik echter aan de kassa was, bleek de set maar €3!

Vervolgens kocht ik nog enkele MAC producten. Ik kocht er eentje in een MAC winkel (Gent), online (Bijenkorf) en tweedehands. Ja je leest het goed, tweedehands! Vroeger dacht ik neen dat koop ik nooit. De producten die ik heb gekocht waren nog nieuw. Het was een miskoop (iedereen maakt het wel eens mee). Met heel wat korting kocht ik een lipstick en een blush van MAC.

Taupe - Twig - Angel


Zo, dat zijn een paar van mijn aankopen. Hebben jullie koopjes kunnen scoren? Laat gerust een reactie na!

Liefs Marelle x








Reacties

Populaire posts