Rituals sun protection milky spray

Hey iedereen,

afgelopen maand kon je bij Goed Gevoel opnieuw een Rituals product uittesten voor amper 4.99 euro extra, namelijk de sun protection milky spray.



Met het weer van de afgelopen weken had ik niet bepaald veel zin om dit product te testen maar met de zomerse dagen in het vooruitzicht wordt het toch tijd om de zonnecreme boven te halen :)

Ik hou niet van een zonnecreme die moeilijk uitsmeert, vettig aanvoelt en moeilijk in de huid trekt wat me op vlak van zonnecreme zeer kieskeurig maakt. Ik was dan ook zeer benieuwd om deze van Rituals te testen ^^

De spray is handig in gebruik en heeft een sun protection factor van 30. Verder vind ik de geur super aangenaam. Ik heb de creme getest op mijn hand en je ziet meteen dat deze lichtjes verstuift wat het makkelijker maakt om de creme open te smeren. de creme voelt ook zeer licht aan.


Hij smeert zeer makkelijk open en trekt zeer snel in. Net na het aanbrengen had ik het gevoel dat er een blinkend laagje zou blijven liggen op mijn huid, waar ik helemaal niet van hou, maar een paar minuten later was ook het blinkende laagje volledig weg, dus geen glimmende huid na gebruik ^^

De geur van de creme is zeer aangenaam maar ook zeer uitgesproken, ik denk dat je deze zonnecreme dan ook best niet gebruikt in combinatie met een parfum aangezien de geuren te sterk in elkaar gaan overlopen.

Verder vind ik dit echt een leuk product.

Liefs, Marelle


Reacties

Populaire posts