New Baby Skin - instant pore eraser’

Hallo!


Vandaag review ik een primer waar ik lang heb opgewacht!
Het gaat over de ‘New Baby Skin - instant pore eraser’ van Maybelline. Vele beautybloggers (uit het buitenland) aanbidden dit product.
Toen het eindelijk uitkwam in België moest ik het wel kopen.



De primer ziet er best schattig uit. De verpakking vind ik zeer mooi. Het is babyblauw met roos-rode letters. Het is een typische verpakking voor de Maybelline producten uit die serie.

De verpakking is simpel met een draaiknop. Ik vind het wel een nette verpakking. Je duwt de gewenste hoeveelheid uit de tube. Geen overtollige primer die je dan niet meer kan gebruiken.

Het belooft de poriën te verkleinen en te verwijderen waardoor je een zachte huid krijgt. Het is een perfecte primer vooraleer je start met je make-up. Je kan het ook dragen zonder make-up. In totaal zit er 22 ml in.





De primer zelf is doorzichtig en voelt ‘dik’ aan. Het ruikt niet zoet of naar verzorgingsproducten. 
De primer voelt wel zeer zacht aan en wrijft heel gemakkelijk uit. Mijn huid voelt onmiddellijk zachter. De primer vult mijn poriën precies op.
Het zorgt inderdaad ervoor dat mijn poriën minder zichtbaar zijn, joepie! Je kan natuurlijk geen mirakels verwachten van een product maar toch vind ik dit een zeer goed product! 





Ik ben zeer tevreden over dit product!
De voordelen:
  • primer die effectief doet wat het belooft
  • werkt matterend, ideaal als je een iets vettigere huid hebt
  • niet duur
  • gemakkelijk verkrijgbaar
  • duurzaam
Nadelen:
  • geurloos
Zoals je kan zien zijn de voordelen veel groter dan de nadelen! Ik houd mijzelf geen illusies voor. Het duurt even voor je de werking van de primer ziet. Persoonlijk vind ik dat mijn poriën minder zichtbaar zijn dan zonder dit product.



Te  koop in het Kruidvat voor €7.99

Heb jij al een primer getest van Maybelline? Ik ben zeer benieuwd naar de andere varianten :)


Liefs Marelle x






Reacties

Populaire posts