Glossy Lip Pen - Yves Rocher

Hallo!


6 juli was het internationale kus dag! Ter ere van deze dag gaf Yves Rocher een gratis lip pen weg.
Je kon kiezen tussen de kleur 'Mauve Tendre' of 'Rose Sorbet'. Ik koos voor het eerste kleurtje (omdat ik het andere kleurtje al eens had gekregen bij de Flair).

Toen koos ik voor 'Rose Sorbet' en 'Rouge Aquarelle'. Hieronder zie je de swatches op mijn arm:




Je kan zelf de intensiteit bepalen van de kleur door deze meerdere keren aan te brengen. Zelf ben ik niet zo'n van fan van een lip pen. Ik vind het wat prutswerk om aan te brengen. Een oplossing hiervoor is het gebruik van een borsteltje. Dit vind ik gemakkelijker in gebruik dan de pen zelf.

Je kan de glossy lip pen kopen in Yves Rocher (online of in de winkel) voor €6,95/stuk.



Liefs Marelle x


Reacties

Populaire posts