Rituals - THE RITUAL OF KARMA COLLECTIE

Hallo!
Vandaag review ik een product uit de zomercollectie van Rituals. Elke zomer brengt Rituals een nieuwe collectie uit. Telkens opnieuw zijn het topgeuren!

De collectie is typisch iets voor mij. Waarom? Omdat het gebaseerd is op het concept 'karma'. Zelf geloof ik in karma. Karma komt vanuit het hindoeïsme. Het betekent alles wat je zegt, doet of handelt zal terugkeren naar jezelf. Vaak wordt dit hedendaags gebruikt dat als je iets slecht/goed doet voor een ander, iets slecht/goed met jou zal gebeuren.
De collectie bestaat uit een bodycrème, doucheschuim, lichaamsscrub, bed&body mist, douche olie, geurkaars en Fragrance sticks. 
Zelf testte ik een douchefoam. Zoals jullie wel ben ik verzot op doucheschuim. Ik vind het veel leuker dan douchegel. Je kan deze niet alleen gebruiken om je te wassen, maar ook om je te scheren. Ideaal om een overload aan producten te vermijden in je douche! De douchefoams van Rituals vind ik altijd geslaagd en doen je huid echt zacht aanvoelen.

Zoals de meeste foams, krijg je eerst een doorzichtige gel. Door wrijving vervormt de gel naar schuim. De geur is echt heerlijk! Het combineert de zoet, bloemige geur van Witte Lotus met de verfrissende geur van Bergamot. Ik hou niet zo van citrusgeuren. Maar deze geur is echt fris en bloemig. Perfect voor de zomer! Nu nog wachten op de zon :)


Te koop in de winkels van Rituals of de webshop voor €8,50.



Liefs Marelle x




Reacties

Populaire posts