Primark : L.A body mist

Hallo,

deze week ging ik shoppen in Primark Gent.
Meestal heb ik enkel oog voor kledij, schoenen en accessoires. Nu viel mijn oog echter op een stand met parfum. Daar vond ik ook deze heerlijke body mist.
Ik heb al heel wat geurtjes in mijn kast staan maar was meteen verkocht aan deze en moest hem dan ook meenemen om te testen.
Ik heb ervoor gekozen om de body mist te testen. Ik gebruik tijdens de zomermaanden vooral body mists omdat ik vind dat deze lekker fris aanvoelen en je kan het flesje makkelijk meenemen in je handtas om je gedurende de dag even te verfrissen.
Zoals ik reeds zei was ik meteen verkocht aan deze geur. Hij ruikt lekker fris en de geur blijft ook verbazend lang zitten. Ik gebruik hem steeds `s morgens na het douchen en hij blijft echt zitten tot `s avonds. 

Ik heb voor dit flesje 3.50 euro betaald (150ml) en het bijhorend parfum is verkrijgbaar voor 7 euro.
Ik vind dit echt een super goed product gezien de prijs en ben ook van plan het parfum te testen.    

Liefs, Marelle

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts