OPI Alice trough the looking glass exclusieve screening

Hallo,

Een 2tal weken terug kreeg ik een uitnodiging in mijn mailbox voor een exclusieve screening van de nieuwste Disney`s Alice trough the looking glass film in Kinepolis Antwerpen. De screening werd georganiseerd door OPI en Planet Parfum.

Bij aankomst in de bioscoop werden we meteen ontvangen aan een OPI balie waar we onze tickets voor de film konden afhalen.

Eenmaal aangekomen in de bioscoopzaal werden we opgewacht door een OPI medewerkster en een special guest : Mad Hatter himself ^^

Margot kon jammer genoeg niet mee dus nodigde ik een vriend en mede Disney/Tim Burton fan uit om mee te gaan ^^

We mochten vooraleer naar onze plaatsen te gaan een speelkaart trekken wat later onderdeel bleek te zijn van een prijzentombola. Je kon namelijk 10 setjes OPI nagellak winnen en 20 DVD`s van Alice trough the looking glass.
Wij waren bij de 10 gelukkige winnaars van een OPI nagellak set !! Joepie :)
Margot heeft reeds een aantal producten van OPI gereviewd en steeds goedgekeurd, ook deze lakjes zijn van de gekende OPI kwaliteit.
Persoonlijk ben ik ook echt fan van de kleurtjes  vooral de rode en gouden kleuren krijgen mijn voorkeur. Ik vind het enkel jammer dat er twee blauwe kleurtjes in de collectie zitten maar algemeen gezien vind ik dit een zeer leuke collectie. 

De Film op zich is zeker en vast een aanrader. Ik vind hem persoonlijk beter dan de eerste. En ja hoor, ook deze film is voorzien van de typische Tim Burton sfeer. Zijn unieke ietwat donkere stijl is opnieuw duidelijk aanwezig en ik vind dat er een zeer mooie verhaallijn doorheen de film loopt.
Zeker en vast een must see voor elke Disney en Tim Burton fan.

Bij het verlaten van de zaal kreeg elke aanwezige nog een goodiebag mee naar huis met een Planet Parfum handtasspiegeltje, 2 flesjes OPI nagellak en een staaltje van het laatste nieuwe parfum van Pharell Williams (Girl). 

Veel liefs, 
Marelle x. 


Reacties

Populaire posts