Opening eerste NYX winkel in Gent

Hallo!

23/06 was het de opening van de allereerste NYX winkel in België. Spannend! Als echte make-up liefhebbers moesten wij wel aanwezig zijn! We hadden afgesproken rond 8u30 aan het station in Gent. Maar door vertraging van mijn trein kwam ik pas later toe. Met wat vertraging gingen wij op stap naar de NYX. Er was al een lange wachtrij...
Jammer genoeg begon het plots enorm te onweren en superveel regen! Gelukkig waren wij voorbereid met onze paraplu. Schoenen én broek volledig nat, joepie. Dit kon echter ons enthousiasme niet verpesten! Enkele verkopers kwamen langs met roze bandjes. Deze had je nodig om een gratis goodiebag te krijgen. Het roze bandje en een flyer waren garant voor die goodiebag EN een travel beautycase met goodies. Wij waren zeer blij want na al die reclame op sociale media, wilden wij wel zo'n case!
Tijdens het wachten kregen wij drankjes en popcorn. Dit verzachtte het wachten wel een beetje!



Wij hebben 2u30 gewacht toen wij ein-de-lijk naar binnen mochten. Nog snel een selfie nemen en het winkelen kon van start! Gelukkig lieten ze een beperkt aantal mensen naar binnen opdat het niet te crowdy werd. Al snel hadden wij ons mandje gevuld. Eenmaal aan de kassa had ik het bedrag bereikt voor de travel case. Jammer genoeg was de voorraad (nu?!!) al op... Dit vond ik echt jammer. Wij hadden zeker garantie dat er nog waren maar blijkbaar toch niet. Dit was echt geen fijn gevoel!

Ik kocht het volgende:

En Ellen:

Over de producten/prijs heb ik geen opmerking. Wel over de communicatie en promoting. Het mocht wel gecommuniceerd worden dat de voorraad op was. Meeste mensen komen hierop af. Had ik dit op voorhand geweten dan was ik op een rustiger moment gekomen. Dit voorval was wel een domper op de eerste kennismaking met het merk...


Ben jij van plan om naar de nieuwe NYX te komen? Laat het ons weten! 
Zijn er bepaalde  producten die je graag zou zien in een review? Let us know :)





Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts