Cien mascara


Hey iedereen,

vandaag een korte review over een product uit de nieuwe make-up lijn van Cien (Lidl huismerk).
Ik review deze keer voor jullie de mascara`s uit de lijn.

Er zijn 2 varianten ter beschikking namelijk een gewone en een waterproof versie.

Ik heb van nature zeer korte en lichte wimpers. Ik ben dan ook steeds op zoek naar een mascara die mijn wimpers in de eerste plaats verlengd en vervolgens meer volume geeft. Ik was dan ook zeer benieuwd om deze mascara te testen. 
Op zich was ik vrij tevreden, beide mascara`s zorgen duidelijk voor meer volume, klonteren niet en voelen niet zwaar aan. 
Beide mascara`s gaven ook een gelijkaardig effect na het aanbrengen. Enkel de borsteltjes waren verschillend.













Het borsteltje van de gewone mascara is volledig gemaakt uit een rubberachtig materiaal. Op zich ben ik hier persoonlijk niet zo`n fan van maar al bij al vond ik het effect wel geslaagd.
           

















Het borsteltje van de waterproof mascara  bestaat wel uit heel fijne haartjes en vond ik persoonlijk aangenamer in gebruik. Ik had het gevoel de mascara gelijkmatiger te kunnen verdelen met dit borsteltje en het aanbrengen van de mascara voelde ook iets aangenamer aan. Maar zoals ik reeds zei is het effect van beide mascara`s vrij gelijkaardig.



Op zich ben ik zeker tevreden over dit product, zeker wat prijs kwaliteit betreft. Je kan deze mascara`s vinden bij de verzorgingsproducten voor ongeveer 2 euro.

    Liefs, Marelle 








Reacties

Populaire posts