Dove - Derma Spa Goodness 3 - handcrème

Hallo!


Onze handen gebruiken wij een hele dag door. Ondanks dat ik mijn handen zoveel gebruik, verzorg ik ze niet zo vaak. Enkel als ik merk dat mijn handen droog zijn, gebruik ik wat handcrème.

Deze handcrème van Dove zat in de beauty box van Goed Gevoel van vorige maand. De 'Derma Spa Goodness 3'. Dove heeft onlangs een hele lijn aan verzorgingsproducten gelanceerd. De lijn is verrijkt met Cell-Moisturisers technologie. Cell-Moisturisers zijn hydraterende bestanddelen die activerend werken tot in de kern van je huidcellen.


Dit schrijft Dove zelf over het Goodness 3 gamma:

Goodness3 van Dove DermaSpa. Transformeert je droge huid op drie heerlijke manieren: voor een egale, stralende huid die zijdezacht aanvoelt. 

Het gamma bevat een weldadige lotion, een heerlijke olie, een verwennende body crème en een rijke handcrème. Ze zijn allemaal verrijkt met Cell Moistures™, onze recentste innovatie in de dermatologische verzorging. Gemengd met omega olie vormen ze een formule die een verkwikkend spa-gevoel creëert. 


De handcrème is zo gemaakt dat deze snel intrekt en de huid transformeert van een droge huid, naar een egale, stralende huid, die fluweelzacht aanvoelt.
Ik moet toegeven dat Dove gelijk heeft!
De crème ruikt zeer lekker (ik herken hierin de typische Dove geur - zacht & vrouwelijk). Verder voedt het zeker mijn huid. Mijn handen voelen minder ruw en droog aan. Verder heb ik minder velletjes aan mijn nagelriemen en zijn mijn nagels sterker. Tot slot merk ik dat mijn huid ook zachter en elastischer is dan voordien.







Ik kan je deze handcrème zeker aanraden:
★ Het is een fijne en betaalbare handcrème
★ Ruikt zeer lekker
★ Handig formaat 
★ Werkt effectief
 Dermatologisch getest
   

Te koop in o.a. het Kruidvat, Di, grootwarenhuizen,..
€4.99 voor 75ml



Liefs Marelle x










Reacties

Populaire posts