Kiss, boom, pop!

Hallo iedereen!

Vandaag toon ik aan jullie een pakketje dat ik vorige week heb besteld.

Het is een pakketje van Clinique. Ik heb namelijk drie lipsticks besteld! Het was een lente actie waarbij ze mini lipsticks hebben gemaakt. De lipsticks komen uit de POP collectie. Ze bevatten een primer en lipstick in één. Een primer zorgt ervoor dat de lippen gladder aanvoelen en het is ook makkelijker om aan te brengen. Ze hebben echt veel verschillende kleuren, van nude tot knallende kleuren!
Kijk je even mee naar welke ik heb besteld?

 
Ik heb Wow Pop, Sweet Pop en Passion Pop. Wow Pop en Passion Pop zijn niet meteen kleuren die ik zou dragen. Ik merk bij mezelf op dat ik de laatste meer en meer experimenteer met mijn lipstick kleuren. Deze zal ik wel dragen maar nog niet meteen!

Wow Pop
Wow Pop is een fel roze kleur. Deze kleur zal leuk zijn om in de zomer te dragen als het mooi weer is! Het best combineer je dit met lichte oog make-up. Een simpele mascara en een felle lipkleur!
Sweet Pop
Sweet Pop is de meest draagbare kleur van de drie. Deze kleur kan je dagelijks dragen om net dat ietsje meer kleur te hebben.
Passion Pop
Passion Pop vind ik echt een heel mooi kleur. Zelf draag ik geen rood maar ik vind dat ik toch minimaal één rode kleur moet bezitten. Ik denk dat ik deze wel zal dragen maar nog niet meteen! Ik ben langzaam aan het experimenteren met andere kleurtjes. Het is niet zo makkelijk om buiten je comfort zone te komen, zelfs voor lipstick!


Hier zie je swatches van de drie kleuren. Van links naar rechts: Passion Pop, Sweet Pop en Wow Pop


Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van deze lipsticks! Zeker en vast zal ik er nog kopen. De prijs valt zeker mee! Het is iets duurder dan een gewone lipstick maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding zeker een pluspunt!



Dit setje kost €30 en kan je online vinden. De andere Clinique Pop lipsticks kan je kopen in o.a. Planet Parfum & Ici Paris XL.

Hebben jullie al iets van deze lijn gekocht?

Liefs Marelle x





Reacties

Populaire posts