Huidverzorging van Korres

Hallo!


In januari nam ik deel aan een wedstrijd van Deauty. Deauty staat voor 'discovering beauty'. Via Deauty kan je elke maand een box ontvangen met allerlei cosmetica producten in. Meestal gaat het over nieuwe producten. Zelf vind ik het een leuk concept. De ideale manier om op een betaalbare manier nieuwe producten te leren kennen!

In februari kreeg ik het pakketje thuis. Het gaat over drie fullsize producten van Korres.
Zelf ken ik het merk niet, Korres.



 Informatie van Korress (Facebook pagina Korress)
<<Van kruidenremedies tot natuurlijke producten
Korres is een Griekse lijn huidverzorgende producten die in 1996 ontstaan is uit de allereerste homeopathische apotheek van Athene. De filosofie is eenvoudig: natuurlijke/gecertificeerd biologische ingrediënten van topkwaliteit; huid- en milieuvriendelijke producten met klinisch geteste werkzaamheid; een prijskaartje dat dagelijks gebruik toelaat en toch een hoogst esthetische en inspirerende verpakking. Het eerste KORRES-product was een aromatische kruidensiroop met honing en anijszaad; een recept dat geïnspireerd was op ‘rakomelon’, een opwarmend alcohol-met-honing-drankje, dat de grootvader van George Korres altijd brouwde in zijn dorp op het eiland Naxos. Onze kernwaarden zijn dezelfde als in de dagen van de homeopathische apotheek. Het is ons doel om innovatieve en doeltreffende huidverzorgingsproducten te ontwikkelen op basis van natuurlijke actieve bestanddelen; om onderzoek te promoten naar natuurlijke ingrediënten in relatie tot de biochemie van de huid; om de unieke kwaliteiten van de Griekse flora te projecteren via onze samenwerking met plaatselijke landbouwers; en om onze eigen hoogwaardige, biologische extracten te produceren.
DERMATOLOGICALLY TESTED_MINERAL OIL FREE_SILICONE FREE_ ETHANOLAMINE FREE_PROPYLENE GLYCOL FREE_ >>


Ik kreeg een masker, nachtcrème en een dag/nachtcrème. 

Ik ga van start met de dag- en nachtcrème Dark Spot Corrective Treatment  (30 ml - €38,85)
Dit product kan je elke morgen en avond aanbrengen. Het is een intensieve behandeling voor het gelaat die alle types van pigmentvlekken helpt voorkomen en verwijdert. De wilde rozen in combinatie met vitamine C zorgen voor glans en herstellen gelijkmatige de teint.

Zelf heb ik vaak last van onzuiverheden en pigmentvlekjes. Ik was zeer benieuwd om dit product te gebruiken. Voornamelijk op mijn kin had ik een rode vlek die maar niet weg wou. Ik kan met plezier zeggen dat ik al na 1keer (!) een verschil merkte. Het vlekje werd zichtbaar kleiner. Nu is het bijna helemaal verdwenen. Ik moet wel toegeven dat ik even was gestopt met dit product aan te smeren (omdat het bijna weg was) waardoor het precies wat terugkwam. 



Masker Peeling Mask AHA 10% (40ml - €40,55)
Dit masker mag je een tot tweemaal in een week gebruiken Het heeft een dikke structuur en je hebt niet veel nodig om je gehele gezicht te besmeren. Opnieuw ruikt de crème naar rozen. Het is eerder een subtiele geur. Toen ik voor de eerste keer dit product rook, associeerde ik het niet onmiddellijk aan rozen. Het masker verbetert de natuurlijke celvernieuwing, verzacht fijne lijntjes en verkleuring.






Nachtcrème Advance Repair Sleeping Facial (40ml - €37,90)



De wilde roos intensief herstellende nachtcrème bevat onder andere wilde roos, olie, vitamine C, hyaluronzuur, aloë, jojobae-olie, lecithine en bijenwas. Deze crème zorgt voor een goede hydratatie van je huid, een zachtere huid, minder fijne lijntjes en minder donkere kringen. Als ik dit las, was ik zeer benieuwd of ik effectief minder last zou hebben van die donkere kringen...
Zelf merk ik dat mijn huid zeer zacht aanvoelt sinds ik deze crème gebruik. Mijn huid voelt ook steviger aan en ik heb minder last van droge plekjes. Ik heb nog altijd donkere kringen maar deze zijn wel minder 'donker'.







Ik merk echt wel een verbetering van mijn huid dankzij deze producten! Al lang heb ik last van onzuiverheden en nu verminderen ze. Ik ben zeer blij met deze producten. Ik kan ze al niet meer missen in mijn dagelijkse verzorging!
Het is natuurlijk geen wonderproduct doch vind ik het echt een van de betere producten die ik ooit heb gebruikt. Ik vind vooral de verpakking zeer mooi van dit merk. De mooie rode glazen potjes zijn echt een streling voor het oog!



Je kan de producten hier bestellen. Verder ben ik de lijn nog nergens tegen gekomen in winkels.






Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts