Essence love-joy-care

Vandaag toon ik jullie wat ik heb gekocht van de nieuwe trend edition van Essence!
De nieuwste lijn heet 'Essence love-joy-care'. De producten zien er allemaal zeer schattig uit. De lijn bestaan uit nagelproducten, lipproducten en verzorgingsproducten. De rode draad doorheen deze lijn is dat alle producten zeer verzorgend zijn voor je lichaam!

Zelf heb ik vier producten gekocht. Ik kocht drie nagellakjes en een handcrème.
Er zijn vijf nieuwe lakjes. Ik koos deze drie. Er was nog geel & groen. Deze kleurtjes draag ik zelf niet dus heb ik ze niet mee. Het zien er drie leuke kleurtjes uit, perfect voor de lente!

  • 01 take a break
  • 02 I care for you
  • 03 happy nails




€1,99/lak

Verder kocht ik nog deze handcrème. Zelf heb ik soms last van droge handen. Ik kocht deze voornamelijk voor mijn vriend. Hij heeft veel last van droge handen. Ik ben benieuwd of deze werkt!











Deze koste €2,99. 





Ga jij iets kopen van de nieuwe lijn? Alle producten zijn nog tot eind april te vinden in het Kruidvat!



Liefs Marelle x 








Reacties

Populaire posts