Essence adventskalender van 1/12 tem 5/12

Hey iedereen.

Ik tel zeer graag af naar de feestdagen maar dat aftellen is toch net dat tikkeltje leuker met een adventskalender. Elke ochtend ben ik weer benieuwd naar welk cadeautje achter het deurtje van die dag schuil gaat ^^

Vandaag review ik kort de 5 eerste nagelproducten (en meteen ook 5 nagellakjes) uit de essence adventskalender.

Er zaten de afgelopen dagen 4 colour lakjes en 1 glitter topcoat in mijn kalender. Ik heb ze uiteraard allemaal eens getest maar twijfelde eigenlijk geen moment aan de kwaliteit aangezien ik zeer tevreden ben van de essence producten.


Op mijn pink heb ik ervoor gekozen om het 2de lakje van links te gebruiken namelijk nr 02: made with love in combinatie met de sparkling matt topcoat nr 03: add on magic. De topcoat vind ik persoonlijk super. De top coat geeft bij 1 laagje reeds een mooie dekking, de glittertjes zijn mooi egaal verdeeld en geeft net dat kleine extraatje aan je manicure. Heel tof voor de feestdagen als je het mij vraagt :) 
De kleur (made with love) op zich vind ik maar niets. Ik heb 4 laagjes moeten aanbrengen vooraleer de nagelak een aanvaardbare dekking gaf. Dit geeft dan weer super lange droogtijden en maakt deze nagellak echt niet aangenaam in gebruik. De kleur op zich ziet er een beetje melkachtig uit en persoonlijk vind ik dat ook niet zo mooi. 

Op mijn ringvinger heb ik kleur nr 05: meet me at the chimney gebruikt. Op bovenstaande foto is dat het eerste flesje van links. Dit vind ik persoonlijk een heel tof kleurtje. Geeft bij 1 laag reeds een mooie dekking. Deze kleur is een zeer zacht pasteltintje. Deze nagellak heeft een matte finish.

Op mijn middenvinger heb ik gekozen voor een bordeaux-rode kleur namelijk nr 13: Rudolph's favorite (3de flesje van links). Een echt kerstkleurtje als je het mij vraagt. Dit is tot nu toe mijn persoonlijke favoriet. Het is een mooie warme kleur, geeft een mooie dekking vanaf de eerste laag en heeft een mooie glossy finish. 

Als laatste heb ik op mijn wijsvinger lak nr 14: have a very pink x-mas! (eerste flesje van rechts)aangebracht. Persoonlijk vind ik dit een zeer fleurig kleurtje maar dit is eerder een kleur die ik gedurende de zomermaanden zou dragen. Dit lakje dekt ook zeer mooi vanaf de eerste laag en heeft opnieuw een zeer mooie glossy finish.

ik ben al zeer tevreden met de productjes die reeds in mijn kalende verstopt zaten en ik kan niet wachten om te zien welke producten achter de overige deurtjes schuilgaan :D

liefs, 
Ellen.  


Reacties

Populaire posts