Yves Rocher: Tradition de Hammam Kleimasker

Hallo !

De zomer loopt jammer genoeg stilaan ten eind :( en dit betekend ook dat we onze huid stilaan opnieuw moeten wapenen tegen de komende koudere temperaturen.

Daarom heb ik de afgelopen weken wat gezichtsmaskertjes getest en ééntje had wel mijn uitgesproken voorkeur, namelijk een Marokkaans kleimaskertje uit het Tradition de Hammam gamma van Yves Rocher.


Het Masker kan zowel gebruikt worden voor het gelaat als het haar.
Het is een masker verreikt met argan olie en Marokkaanse klei. Deze producten staan vooral bekend om hun zuiverende en verzorgende werking.

Het maskertje zit in een handige tube die het makkelijk maakt het product te doseren. Het masker zelf is vrij lopend en is zeer makkelijk aan te brengen op de huid.
Persoonlijk vind ik het masker we zeer sterk geparfumeerd maar ik hou wel van de geur dus mij stoort het op zich niet.
Na het aanbrengen is het de bedoeling dat je het masker een 5tal minuten laat zitten en dan met veel water opnieuw afspoelt.

Je zal merken dat het masker een lichte korrelige textuur heeft (zoals je ook op onderstaande foto kan zien), Daarom gebruik ik het masker tegelijk ook als een lichte scrub.

Wanneer je het masker afspoelt kan je met behulp van een vochtig washandje het masker eerst wat losweken door cirkelvormige bewegingen te maken en op die manier doet het masker ook dienst als scrub.
spoel je gezicht goed na met zuiver water en je zal merken dat je gezicht veel gladder aanvoelt en zuiver oogt.

Ik ben zeer tevreden over dit masker en zou het zeker aanraden, het voelt aangenaam aan op de huid, trekt niet overdreven hard tegen en je ziet vrij snel resultaat. (Ik zag al een duidelijk verschil nadat ik het masker een 3tal keer had aangebracht, verspreidt over 2 weken)

Ik kocht dit masker bij Yves Rocher aan de promotieprijs van €9.95. Normaal kost het masker €17.90

Liefs,
Ellen.

Reacties

Populaire posts