Yves Rocher herfst collectie

Nu de zomer voorbij is, school/werk/stage weer van start is gegaan, komen de herfst/winter collecties weer in de winkels! Ook Yves Rocher heeft een nieuwe limited editie voor de herfst. Deze is nog niet te koop in de winkel maar nu krijg je als trouwe klant een voorproefje.

De nieuwe lijn 'Vanille épicée of spicy vanilla'. Zelf hou ik enorm veel van deze geur! Het is een voedende handcrème met de geur van spicy vanilla. De handcrème ruikt naar vanille (lekker zoet) maar heeft ook een kleine toets die meer kruidig ruikt. Het is een winterse geur, ideaal voor als het weer koud is om toch nog een warm gevoel te krijgen! Zelf gebruik ik handcrème vooral in de winter, mijn handen hebben echt nood aan wat extra! Deze handcrème is ook mini, perfect voor in je handtas :).

De crème zelf is redelijk fijn, plakt niet en trekt snel in. Dit vind ik belangrijk aan een handcrème, je moet het snel kunnen aanbrengen als je even tijd hebt tussendoor.


















Omdat de lijn nog niet te koop is, kan ik de prijs nog niet meedelen!


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts