Unboxing: Deauty Box Augustus 2015

Hey iedereen,

Een paar weken geleden maakte ik kennis met Deauty. Deauty is een webshop (http://www.deauty.be/) die beautyboxen verkoopt met allerlei beautyproducten van verscheidene merken.
Je hebt verschillende opties binnen de webshop. zo kan je ervoor kiezen om elke maand een bedrag te betalen van € 16.95, dit abonnement kan je eender wanneer opzeggen. Je kan een driemaandelijks abonnement aanschaffen waarbij je eenmalig een bedrag van €50.85 betaald, dit abonnement loopt ten einde nadat je 3 boxen hebt ontvangen. Maar je kan ook meteen een jaarabonnement afsluiten voor €185 waarbij je 12 opeenvolgende maanden een Deautybox ontvangt. De verzendingskosten en levering aan huis zijn allemaal in het bedrag inbegrepen.

Ik was wel eens benieuwd naar deze manier van beautyproducten ontdekken, want je weet immers nooit op voorhand welke producten je zal ontvangen, dus heb ik besloten een 3maandelijks abonnement aan te schaffen.

De eerste box die ik ontving was de Augustus box en dit was meteen ook een verjaardagsbox aangezien Deauty dit jaar 3 jaar bestaat.

De box werd netjes aan huis geleverd en de producten zitten in een mooi zwart doosje en daarbij nog eens verpakt in een mooi linnen zakje. Verder vind je ook in elke bok een kaart met uitleg en adviesprijzen omtrent de bijgevoegde producten.

Deze maand zaten er 5 producten in de box waarvan maar liefst 4 Full size producten.

het eerste product was een reinigende handgel van Merci Handi (full size). Persoonlijk heb ik nog niet van dit merk gehoord maar deze gel ruikt zeer fris (ik heb de lemon geur in mijn box) en ik ben zeer benieuwd om het te testen. Het is een klein flesje en is dus perfect om in je handtas te stoppen.
Het tweede product is een face mist van het merk UNANI (Full size). Ook van dit merk heb ik nog nooit eerder gehoord. Een face mist is een product dat je gerbuikt om je make up te fixeren. Na gebruik zou je make up dus veel langer blijven zitten. Ik ben persoonlijk zeer benieuwd of dit product echt werkt. Het product ruikt in elke geval zeer fris en een review volgt zeker en vast nog bij een volgend blogbericht.
Het derde product is een tester. Een gelaatscrème van Shiseido. Van dit merk heb ik al eens eerder gehoord maar ik heb nog nooit iets van het merk getest. De crème zou je huid in één week gladder en zachter. persoonlijk vind ik het potje er zeer mooi uitzien en de crème ruikt ook zeer lekker. Ik ben zeer benieuwd naar dit product.
Het vierde product is het Jelly Pong Pong highlighting pencil. Ik had nog nooit eerder van het merk gehoord maar het klinkt zo leuk dat de producten volgens mij wel super goed moeten zijn ^^.
Jelly Pong Pong is een Londens make up merk dat werd opgericht in 2003. Het is zeer tof om de producten van dit merk te ontdekken aangezien er achter sommige producten een grappig verhaal zit. Wat ik verder ook zeer belangrijk vind is dat de producten niet op dieren zijn getest.
Zoals jullie uit eerdere blogpost al al hebben kunnen merken ben ik verzot op de nieuwe contouring trend en ik kan dus niet wachten om dit highlighter pencil uit te testen.
Het vijfde en laatste product is een lipstick van T.Leclerc. Toch wel een vrij bekend merk waar ik uiteraard reeds van had gehoord. De lipstick heeft een lichtroze kleur en heeft een iets vettigere textuur. Je kan de intensiteit van de kleur zelf wat aanpassen door meerdere lagen over elkaar aan te brengen.
Zo, dit was de Deautybox van de maand Augustus en ik ben reeds zeer benieuwd naar de box van deze maand. 

Wil jij zelf ook de Deauty box ontdekken ? Ga dan zeker eens een kijkje nemen op de site van Deauty (de link vind je aan het begin van dit blogbericht) en hou ook de Facebook en Instagram pagina in de gaten waar nu trouwens een zeer leuke winactie loopt. 

Liefs, Ellen x.  






Reacties

Populaire posts