Caudalie sos serum tegen dehydratatie

hey iedereen,

Vandaag review ik voor jullie een product uit het gamma van Caudalie.
De producten van Caudalie maken gebruik van natuurlijke antioxidanten uit druiven en hierin ligt ook de kracht van hun verzorgingsproducten.

Caudalie heeft een zeer uitgebreid gamma aan verzorgingsproducten maar ik heb deze keer het sos serum tegen dehydratatie getest.

Dit serum wordt aangebracht na het reinigen van het gelaat en heeft een sterk hydraterende werking om uitdroging van de huid tegen te gaan.

Het serum zit in een flesje met een handig pomp systeem wat het zeer makkelijk maakt om het product te doseren. 

Zoals je kan zien op onderstaande foto heeft dit product een zeer waterachtige en lopende structuur.
Dit zorgt ervoor dat het product zeer makkelijk opensmeert en het product trekt ook zeer mooi in de huid. De formule is olie vrij dus voelt zeker niet vettig of plakkerig aan na het aanbrengen.

Je brengt dit product het best 's morgens en 's avonds aan (na het reinigen van de huid) op het gelaat en de nek. je huid wordt dan diepgaand gehydrateerd en de vochtbalans wordt op die manier volledig hersteld.

Persoonlijk ben ik zeer tevreden van dit product. Ik gebruik het niet dagelijks maar wanneer ik merk dat mijn huid wat droog staat gebruik ik het een paar dagen na elkaar en je merkt vrij snel een verschil. De huid ziet er gevoed uit en trekt minder tegen. 
Ik denk dat dit product tijdens de barre wintermaanden (ik heb snel last van een trekkerige huid bij een koude gure wind) een super aanvulling zal zijn op mijn huidig gamma van verzorgingsproducten ^^ 

Dit product kan je vinden in de meeste speciaalzaken of via onlineshops voor ongeveer €28 voor 30ml.

Liefs, Marelle x.


Reacties

Populaire posts