So Elixir Purple - Yves Rocher

De solden zijn gedaan! Zelf heb ik niet zoveel koopjes gedaan, ik ben wel gaan winkelen maar geen super solden tegengekomen. Gelukkig heb je winkels waar er heel het jaar door kortingen zijn, zoals bij Yves Rocher. Maandelijks (denk ik) krijg je als klant zo'n kaartje in de bus. Hier staan promoties, bonussen of geschenken op. Ik kreeg een gratis koeltasje (handig voor een picknick of om je lunch in te stoppen) bij mijn aankopen.


Ik kocht drie producten uit de So Elixir Purple lijn. Douchegel (200ml), geparfumeerde bodylotion (200ml) en een eau de parfum (30ml).

Ik hou echt van deze geur! Yves Rocher heeft meerdere parfums onder de lijn So Elixir. De paarse ervan had ik nog niet opgemerkt. Het is een sensuele, verleidelijke parfum met een unieke combinatie van tuberoosextract (bloem), essentiële oliën van vetiver (soort gras) en patchoeli (kruid). Het is een zeer vrouwelijke geur, ik denk voor mezelf net iets te oud. Ik vind het echt super als je alle drie de producten samen gebruikt, je ruikt echt een hele dag lang ernaar.

De douchegel ruikt het minst sterk (wat te verwachten is). Na het douchen ruik ik het nog lichtjes, ook niet overdreven. Vervolgens doe ik de lotion aan, deze ruikt echt heel lekker! Als je hierop de parfum draagt, blijft deze extra lang ruiken.
Zoals ik zei, zelf ga ik de parfum niet dragen (beetje te zwaar voor mezelf) de douchegel & lotion daarentegen zal ik wel gebruiken. Verder kan je uit deze lijn nog een grote parfum kopen (50ml) of een meeneem flesje (5ml).


Douchegel: €8,90
Body lotion: €12,90
Eau de parfum: €22,90


Liefs Margot x



Reacties

Populaire posts