Sisley Youth Protector

Hey iedereen,

vandaag review ik voor jullie de Sisley Youth Protector.
Een product speciaal voor het gelaat met een ultra hoge beschermingsfactor tegen de schadelijke zonnestralen.



Dit product bevat een SPF (sun protection factor) van 50+, helpt de huid te bescherming tegen de eerste tekenen van veroudering zoals fijne rimpeltjes en bruine vlekjes en dit product voedt en hydrateert de huid.

Het is de bedoeling dat je het product rijkelijk aanbreng op de huid vooraleer je in de zon komt zodat je huid voldoende beschermt is tegen de zon. je hoeft dus bij gebruik van dit product geen extra laagje zonnecrème meer op het gelaat aan te brengen.

De crème zit in een handige tube met een speciale doseerdop wat het zeer makkelijk maakt om het product te doseren. De crème op zich voelt zeer luchtig aan en trekt meteen in de huid en voelt zeker niet kleverig aan. De geur vind ik persoonlijk ook aangenaam. Er zit een lichte eucalyptusgeur in maar deze is zeer subtiel en verdwijnt vrijwel meteen nadat het product in de huid is gedrongen. 

Ik heb het product nog niet gebruikt om echt te gaan zonnen maar ik heb het wel reeds aangebracht als basislaag onder mijn make-up en na een hele dag in de zon te lopen zag mijn gezicht er op geen enkele plaats rood of geïrriteerd uit dus de zonnebeschermingsfactor doet zeker zijn werk. 
Voor een dagje zonnen raad ik wel aan het product meerdere keren te gebruiken om je gezicht voldoende te beschermen tegen de zon. 

Dit product is te verkrijgen bij de meeste parfumerieën en speciaalzaken voor +- €114,50.

Ik vind het persoonlijk een zeer goed product maar ik zou dit product na het testen zelf niet meer aankopen omdat ik het echt te duur vind. 

liefs, Ellen x. 

Reacties

Populaire posts