Shoplog Kiko & Sephora

Afgelopen zaterdag ben ik snel eens naar Rijsel geweest. Ik wou al een tijdje gaan voor één bepaalde reden. Ik twijfelde al even of ik nu wel of niet een Naked Eyeshadow Palette zou kopen van Urban Decay. Het is de hype in andere landen (hier in België duurt het altijd even tot het beschikbaar is). Toen ik eenmaal beslist had dat ik eentje zou kopen, wist ik niet welke van de drie ik zou kopen. Uiteindelijk heb ik de tweede gekocht en heb ik hier geen spijt van! Iedereen kan discussiëren dat €50 voor een oogschaduwpalette veel is maar toch is het zijn geld dubbel en dik waard. Het merk Urban Decay kan je nu online kopen via Ici Paris Xl (joepie!)! Later komt er zeker nog een review over de inhoud van het palette!


Verder ben ik naar de Kiko geweest maar zoals altijd was het weer enorm druk en had ik niet veel zin om mij tussen mensen te duwen om producten te bekijken. Wel heb ik de nieuwe collectie 'Rebel Romantic' gezien. Ik vind de collectie er zo mooi uitzien, rosé goud! Echt prachtig, de LE van Kiko vind ik altijd leuk en deze is wederom geslaagd! Zelf heb ik een serum gekocht. De andere producten heb ik niet zo goed bekeken, misschien bestel ik nog iets online. TIP: nu is er tot en met 23/08 gratis verzending binnen België! Dus als je iets bestelt zou ik het nu doen want de verzendingskosten zijn soms wel wat hoog.


Prijs serum: €13,90
Prijs Naked Eyeshadow Palette €49,95




Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts