nailart

hey !!

Dit weekend had ik een beetje tijd dus heb ik me nog eens aan een nieuwe nailart gewaagd ^^


persoonijk vind ik deze nailart er super tof uitzien en hij is helemaal niet moeilijk. 
Ik heb eerst een verstevigende basislaag op mijn nagel aangebracht om mijn nagelplaat te beschermen.

Vervolgend heb ik een kleurlaag aangebracht, in dit geval kleur 44: on air uit de essence collectie. om mijn nailart af te maken heb ik stickertjes gekocht in de Action met poesjes en veertjes voor ongeveer €1. je kan de stickertjes kleven waar je wil met behulp van een tandenstoker of iets wat erop lijkt. 

Wanneer je de stickers hebt aangebracht hoef je enkel nog een topcoat aan te brengen en je bent klaar. Een heel leuke nailart klaar in no time. 

Een tip: rond Halloween is het ook leuk om als kleurlaag een oranje kleur te gebruiken en dan kan je er de zwarte kattenstickers opkleven voor een echte Halloween nailart.

liefs, Ellen 

Reacties

Populaire posts