Kiko Blush borstel

Hey,

onlangs kocht ik deze blush borstel van Kiko uit de nieuwe Rebel Romantic collectie.
De borstel heeft een dubbele functie , de ene kant is een grote blush borstel en de andere kant gebruik ik om mijn coverstick en contouring pencil te blenden.


Ik vond de borstel er op het eerste zicht heel mooi uitzien (met de rosé kleurige afwerkingen) en voelt ook enorm zacht en aangenaam aan op de huid. 
Ik heb hem nu meermaals gebruikt en ben wel tevreden over deze borstel maar wat ik persoonlijk zeer vervelend vind zijn de haartjes die blijven loskomen.
De borstel blijft, zelfs na een 3tal weken in gebruik te zijn, nog steeds haartjes verliezen.

Op zich een goede borstel maar omwille van het verlies van haartjes zou ik deze niet aanraden. 
Indien je zelf toch eens wil testen kan je deze blush borstel kopen via de Kiko Webshop of in een Kiko winkel voor €13,90.

Liefs, Ellen.

Reacties

  1. Jammer dat de kwast zoveel haren verliest. Wat aanraders zijn, zijn de kwasten van Real Techniques. Gaan jaren mee en redelijk betaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Hennie, Ja inderdaad ik vind het zeer jammer want de borstel voelt zeer aangenaam aan op de huid.
    Bedankt voor de tip ^^
    Liefs, Marelle x.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts