elf illuminating eye cream

Hallo iedereen,
Ik heb voor jullie de illuminating eye cream getest uit het elf verzorgingsgamma en natuurlijk ook omdat ik zelf zeer benieuwd was naar dit nieuwe product binnen het assortiment.


Persoonlijk ben ik niet echt heel tevreden over het product. Toen ik het product thuis kreeg viel me meteen op dat de eye cream in een zeer mooi potje zat, toen ik het potje opendeed zag ik echter dat het product meer verpakking omvatte dan eyecream. Het potje is maar half gevuld wat zeer teleurstellend is.


Het product op zich is wel ok maar ik ben niet van plan om dit product opnieuw aan te schaffen aangezien ik toch opteer voor de rollersystemen.
De structuur van de eyecream vind ik wel aangenaam, niet echt vettig maar eerder een waterachtig gevoel wat wel fris aanvoelt maar ik heb niet het gevoel dat de eyecream echt een goede werking heeft op wallen of donkere randen aangezien ik weinig verschil zie voor en na het gebruik van de crème (ik ben nu mijn 2de week aan het testen dus zou wel al wat verschil moeten zien).
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de producten van elf maar ik denk dat het gamma verzorgingsproducten nog wat verdere ontwikkeling kan gebruiken.

Indien je dit product zelf eens wil testen kan je dit bestellen op de elf.be site voor €12. de producten worden binnen de week bezorgd.

liefs, Ellen.



Reacties

Populaire posts