Cien shower cream

hey iedereen ,

onlangs vond ik deze douchegels in Lidl en ik wou ze proberen omdat de flesjes er zo tof en uitnodigend uitzien.
De geuren zijn ook heel zomers dus het perfecte moment om ze eens te testen ^^


Als eerste heb ik de Sweet Peach getest en dit is meteen ook mijn minst favoriete geur. De douchegel is echt mierzoet en heeft echt exact de geur van een blik perziken ^^ 
Voor mensen die van fruitige en  zoete geuren houden zal dit zeker een aanrader zijn maar voor mij is deze veel te zoet. 

Vervolgens heb ik de Coco Bahama getest. Dit is mijn favoriet van de 3. Deze douchegel heeft wel een zeer fel uitgesproken cocos geur maar ruikt minder zoet dan de andere 2. 

Als laatste heb ik de Indian Fruit getest. Deze douchegel doet om om de één of andere reden aan snoepjes denken. Ik kan er niet meteen een geur opkleven waar deze kan mee vergeleken worden maar ik kan wel zeggen dat deze ook enorm zoet ruikt.

De douchegel heeft wel een zeer aangename structuur en schuimt mooi op. Persoonlijk vind ik ook dat de kleurtjes echt uitnodigen om et dit product te douchen en de flesjes zien er ook heel speels en leuk uit. 

Deze douchegels heb ik een paar weken geleden gekocht bij Lidl voor €1,49 per fles.

Liefs, Ellen 

Reacties

Populaire posts