Yves Rocher - Youthful Glow Foundation

Ik was op zoek naar een lichtere foundation, met warm weer heb ik soms het gevoel dat mijn make-up zwaar is. Ik had zo'n kaartje dat de yves rocher maandelijks opstuurt als je klantenkaart hebt en dacht waarom geen foundation kopen daar :). 
Ik kocht de Youthful Glow Foundation met gladmakende glansdeeltjes met rozenwas. De rozenwas zorgt voor een verjongend effect, de foundation zou alle tekentjes van verouderen tegenwerken. Oké, aan 23 is de veroudering nog niet echt aanwezig (behalve walletjes aan de ogen). Zelf geloof ik niet in anti-age producten. Je kan je huid wel verzorgen maar het verouderingsproces kan je niet tegenhouden!






Ze hebben verschillende soorten foundation, elk onderverdeeld per ondertoon. Zo heb je rose, beige en beige rose. Ze hebben ook verschillende kleursoorten (10) van hele lichte huidskleur tot donker. 

Het aanbrengen is zeer fijn, ik heb maar twee pompjes gebruikt. Je voelt ook geen laag op je gezicht achteraf, de dekking vind ik oké. Het verbergt wat het moet verbergen zonder fake te lijken. Mijn teint is nog altijd dezelfde, enkel zie je minder de onzuiverheden :)


Dat vind ik echt een pluspunt want voor mensen met iets donkere huidskleur is het soms moeilijk om een foundation te vinden. Zelf heb ik de lichtste kleur gekozen. Vele maken de fout dat ze foundation kiezen om net bruiner te zijn. Foundation gebruik je om je gezicht egaler te maken en bepaalde onzuiverheden/rode vlekjes of dergelijke te camoufleren. Als je bruiner wilt zijn kan je hiervoor een bronzer gebruiken. Niets is zo lelijk als oranje make-up! 

Op eerste zicht is de foundation zeer lopend, je moet echt wel heel goed schudden voor gebruik! Het is met een pompje en deze kan je omdraaien om te openen of te sluiten (handig!). Zelf heb ik altijd de chance dat mijn foundation uitloopt in mijn toilettas of ik verlies het dekseltje. 






Deze foundation kan je kopen voor €14,50 in alle Yves Rocher winkels of online!

Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts