Wilkinson Intuition - variety edition

Iedereen heeft zijn eigen manier van ontharen; met een mesje, waxen, epileren,... Scheren in de douche vind ik nog altijd de meest makkelijke manier wel niet de meest efficiënte! Scheren met scheerschuim kan echt ambetant zijn, voor je kan starten met scheren is de schuim soms al weg (onder de douche). Daar heb ik onlangs een handig middeltje voor gevonden! 

De Wilkinson Intuition, voor mij is dit iets nieuw. Ik had er nog nooit eerder aandacht aan gegeven. Het is dus een scheermesje (met vier messen) met daarrond scheercrème. Deze crème heb je in verschillende geuren/werkingen. Ik heb deze met Shea Butter. Shea butter komt in vele beauty producten voor, het ruikt heel lekker en is super voedend.

Hoe ga je te werk?
Je bevochtigt je benen (of welk lichaamsdeel dan ook) en dan scheer je zoals je gewoon bent. De crème smelt en zorgt ervoor dat je benen heel glad zijn. Het gaat ook supersnel en door de vier mesjes heb je van eerste keer alle haartjes mee! Je hebt geen scheergel meer nodig, de crème is voldoende op zich.

Ik ben zeer tevreden over dit product, heel handig om in de douche te gebruiken. Er zit ook een houdertje met zuignap in, om te plaatsen in de douche/bad. In het pakketje zit er ook nog een extra scheermesje


Wilkinson intuition kan je kopen in Kruidvat of supermarkten voor €8,50. 

Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts