Seaweed: pore-cleansing facial exfoliator

Ik gebruik een paar producten uit de seaweed lijn van The Body Shop. Deze lijn is speciaal voor een gemengde huid (vet + droog). Ik gebruik de dagcrème, gezichtsscrub en een poriën perfector.




“Een zeeploze scrub om verstopte poriën grondig te reinigen. Verwijdert dode huidcellen, overtollig vet en onzuiverheden. De huid voelt fris, glad en zacht aan en de teint straalt.”

De scrub gebruik ik om de drie dagen, ik neem een kleine hoeveelheid en smeer mijn gezicht hiermee in.
Wat doet een gezichtsscrub? Het is een gel met korreltjes, het verwijdert vuiligheden in je poriën en verzacht je huid. Als je poriën verstopt zijn, heb je meer kans om puistjes of mee-eters te krijgen. Ik vind dit echt een van de beste producten die ik heb en ik gebruik het ook echt veel. Mijn huid voelt ook veel zachter en is meer verzorgd dan toen ik geen gebruikte. Het is ook een duurzaam product, een flesje bevat 75ml en hier doe je toch wel een eindje mee.














Te koop in The Body Shop voor €12,50

Liefs x

Reacties

Populaire posts