Parfum voor Hem

Hey iedereen,

er verschijnen heel wat artikels met verzorgingsproducten voor vrouwen maar vandaag willen we toch even aandacht schenken aan de mannelijke lezers ^^ 

Onlangs ontving ik een pakket met verscheidene parfums voor heren.

Het eerste geurtje is er ééntje van Carven. Persoonlijk kende ik het merk niet maar ik moet zeggen dat dit best een aangename geur is. Het is een geur die vrij zwaar overkomt en daarom ook eerder geschikt is voor de winter. Dit parfum is een vrij frisse geur en naarmate de geur tot zijn recht komt krijgt deze eerder een houtachtige, kruidige ondertoon.

Dit Parfum is te verkrijgen in de meeste parfumerieën voor ongeveer €78.90/100ml

Het volgende geurtje is er ééntje uit de collectie van Givenchy. Het is een zeer frisse en aromatische geur maar persoonlijk vind ik deze niet echt uitgesproken mannelijk. Niet dat hij geschikt is als unisex parfum maar ik vind persoonlijk dat een parfum voor mannen ook echt heel mannelijk mag ruiken en bij deze mis ik dat een beetje. Dit parfum is wel perfect om te dragen tijdens de zomer omwille van de zeer frisse toetsen.

Dit parfum is te verkrijgen in de meeste parfumerieën voor ongeveer €52.90/50ml 

Het derde geurtje dat ik voor jullie in petto heb is er ééntje van Paco Rabanne, namelijk de 1 Million Cologne. het nieuwste zomergeurtje uit de collectie. Ik was meteen verliefd op het flesje :) En de geur die in het flesje zit is nog beter. Dit is zeker 1 van mijn favorieten. Een zeer frisse maar toch volle aromatische geur. Frisse geuren kunnen soms nogal scherp overkomen maar bij deze is dit absoluut niet het geval. Er zitten een aantal zeer subtiele citrus en bloemengeuren in verwerkt dit dit parfum echt onweerstaanbaar maken. Het enige nadeel is dat dit geurtje zeer snel vervliegt en na een twee tal uur nagenoeg volledig verdwenen is wat ik echt enorm jammer vind. 

Dit parfum is te verkrijgen bij de meeste parfumerieën voor ongeveer €53.90/75ml

Het voorlaatste geurtje is er ééntje van Hugo Boss, namelijk de Bottled Intense. Dit is opnieuw een geurtje uit de zomercollectie. Een geur die opent met zeer sterke citrus geuren en na een tijdje de overgang maakt naar aromatische en houtachtige accenten. Ik hou wel van dit parfum maar zou het niet aanraden als een zomerparfum. Aan mannelijkheid heeft dit parfum echter geen gebrek maar dat kan ook niet veel anders wanneer je weet dat Gerard Butler het boegbeeld is voor de reclamecampagne rond dit parfum ;) 

Dit parfum is te verkrijgen in de meeste parfumerieën voor ongeveer €57.50/50ml

En last but not least een geurtje van Guerlin en meteen ook mijn topfavoriet !! Ik heb het over de Guerlin L'homme Ideal cologne. Een zeer fris en toch kruidig parfum die elke vrouw doet wegsmelten. En met de reclameslogan "The ideal ma,n is a myth. His fragrance, a reality." wil Guerlin dan ook van elke man de ideale man maken ^^

Dit parfum is te verkrijgen in de meeste parfumerieën voor ongeveer €52.90/50ml

Liefs, Ellen.








Reacties

Populaire posts