Nagellak remover pads zonder aceton

Hey iedereen,

dit product wou ik eigenlijk al een tijdje testen maar het was er nog niet van gekomen tot vandaag :)
Ik kocht onlangs deze nagellak remover pads in de Action voor €0.99.


In het pakje zitten 2 doosjes (zoals je er ééntje kan zien op bovenstaande foto) met daarin telkens 30 flinterdunne doekjes gedrenkt in nagellak remover. 


Wat me meteen opviel is dat deze nagellak remover niet op de adem neemt. De pads ruiken aangenaam naar Aloë vera en voelen vrij vettig aan. 
De pads zijn wel wat dun naar mijn mening waardoor je toch makkelijk een 2tal pads nodig hebt om de nagellak van 1 nagel te verwijderen, zeker bij een donkere kleur.

Het feit dat de pads zo vettig aanvoelen doet me vermoeden dat er een olie werd toegevoegd om de nagelriemen en nagels te verzorgen en uitdroging tegen te gaan bij het verwijderen van de nagellak. Nog interessant om te weten is dat dit product niet prikt wanneer je wondjes rond de nagel hebt, wanneer je nagellak verwijdert met gewone disolvant kan dit namelijk nogal vervelend en pijnlijk zijn :) 

Ik ben op zich vrij tevreden over dit product. Het doet wat het moet doen, ruikt aangenaam en de nagels en nagelriemen voelen ook verzorgt aan. 
Het enige wat vervelend is, is het feit dat er na gebruik heel wat vettig spul op je handen blijft hangen dus zorg zeker dat je na gebruik je handen even kan wassen.

Liefs, Ellen.



Reacties

Populaire posts