Lush - Think Pink

Vorige maand heb ik een paar badproducten bij Lush gekocht. Omdat het deze week echt veel kouder was, had ik wel zin om een bad te nemen. Als eerste heb ik Think Pink gebruikt.

Think Pink is een bathbomb (bruisbal). Je gooit het in het water en de bol lost op en laat heerlijke geurtjes en/of kleurtjes na. Think Pink bestaat al heel lang en is permanent te verkrijgen in het assortiment. Ik wil deze bathbomb al een tijdje testen, enkel maar door het feit dat de bol roze is (I love pink!).
Het is een felroze met bloemen versierde bol. Eens de bol aan het oplossen is, wordt het water lichtroze en verschijnen allerlei kleine roze hartjes in het water! Echt zo schattig en romantisch! Ik vond deze bathbomb niet zo spectaculair, de geur was zeer subtiel en de kleur was ook niet overweldigend. 

Mini hartjes!

Think Pink bevat tonkaboon (vaak gebruikt bij parfums), lavendel en vanille. Als ik eerlijk ben heb ik deze geuren niet echt teruggevonden. Ik rook vooral een zachte geur. Maar de mini hartjes maken alles goed! Deze bathbomb is perfect voor een romantische avond en zeker als je date niet echt into badproducten is. 




Think Pink kan je in alle Lush filialen kopen voor €4,25/90 g.

Liefs Margot x

Reacties

  1. Jammer dat de geur niet zo sterk is. Had ik stiekem wel gehoopt! Mijn man is niet zo gek op heftige geuren, dus een daté met deze bubbelbal zit er wel in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur is inderdaad niet zo sterk, ik had ook liever een meer zoetere geur! En inderdaad deze bal is ideaal voor een date, het mannelijk geslacht is meestal niet zo into girly geurtjes! Maar is zeker een aanrader :)! Liefs x

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts