Lancôme - Hypnôse Doll Eyes

Ik heb het mijn persoonlijke missie gemaakt om de beste mascara te vinden. Zelf heb ik niet zo'n lange wimpers, want niet fijn is! Mascara is hier een grote hulp bij, vandaar zoek ik naar mascara die mijn wimpers verlengt. Ik gebruik nu al een tijdje een mascara van Lancôme. Deze kocht ik in een setje samen met een oogpotlood en een oog make-up remover bij Planet Parfum. Ik wou al een tijdje eentje testen van Lancôme maar vond deze wat te duur, nu met dit setje was de prijs een stuk minder!


Met de producten in het setje kan je zogenaamde 'doll eyes' maken. Zelf gebruik ik geen oogpotlood omdat mijn ogen hierdoor nog kleiner lijken en omdat ik niet zo goed lijntjes kan trekken (oeps). Maar mascara aanbrengen lukt wel nog :)

 

Links draag ik geen mascara en rechts draag ik deze van Lancôme. Je ziet duidelijk dat ze langer zijn en ook wat dikker.


Borsteltje
Het borsteltje vind ik echt heel goed! Het heeft een beetje een piramide vorm, waardoor je perfect de binnen- en buitenkant van je ogen kan bereiken.




Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze mascara! De remover werkt ook zeer goed en prikt niet. Enigste minpuntje is dat er wel veel mascara aan het borsteltje hangt. Ik veeg de mascara eerst af aan de rand of een papiertje. Teveel mascara op een borsteltje is niet aangenaam om mee te werken. Ik raad de mascara zeker aan want het zorgt voor meer lengte!



Dit setje kocht ik voor €28 bij Planet Parfum


Liefs Margot x



Reacties

Populaire posts