Kiko - Golden White multicolor

Hallo !

Ik was al een tijdje op zoek naar oogschaduw met glitters. Geen grove glitters, maar subtiele. Ik vind dat heel mooi om je oog make-up af te werken of gewoon zo te dragen. Vele oogschaduwen bevatten glitter, maar na een uur of zo vallen deze glitters weg.

Nu heb ik eentje gekocht van het merk Kiko. Kiko is een professioneel merk dat echt wel betaalbaar is, zeker nu met de solden! Jammer genoeg zijn er nog geen filialen in België. Als je op reis gaat en je ziet een Kiko, raad ik zeker een bezoek aan :).
Gelukkig is er wel een online shop (niet in het Nederlands, maar in het Frans). Soms zijn er speciale acties zodat je geen verzendkosten moet betalen.



Over naar de oogschaduw. Ik heb nummer 29 - Golden White multicolor- uit de sphere collectie. Het is een gebakken oogschaduw die je zowel nat als droog kan aanbrengen. Zelf heb ik het alleen nog maar droog gebruikt, als je het nat maakt (borsteltje) dat blijft de oogschaduw nog langer.
Deze oogschaduw bevat veel glitters, je kan er veel op doen maar zelf hou ik liever van een dun laagje. Teveel glitters zijn nu ook niet mooi ;).






Sparkles!



Momenteel kan je deze oogschaduw kopen voor €2,90/stuk


Liefs Margot



Reacties

Populaire posts