Garnier Miracle Sleeping Cream

Iedereen heeft wel periodes met veel werk, vermoeidheid en stress. Dit kan je heel snel merken aan je gezicht. Zelf heb ik hier veel last van. Vooral tijdens de examens...
Precies of ik nachten niet heb geslapen! Een goede gezichtsverzorging vind ik altijd belangrijk maar zeker in zo'n periodes. Naast een ochtendritueel heb ik er ook eentje voor 's avonds. Na het reinigen van mijn gezicht, gebruik ik een nachtcrème voor hydratatie en extra voeding. 

Garnier heeft als eerste een nachtcrème speciaal voor anti-vermoeidheid en anti-veroudering (Mirakel Sleeping Cream). Vanaf het eerste gebruik zou je er meer uitgerust uitzien en frisser. De crème herstelt het gezicht door zeven actieve ingrediënten, deze verminderen langdurig tekenen van huidveroudering. 


De textuur voelt dik aan maar wrijft heel makkelijk uit en voelt zeer licht aan op het gezicht. Het ruikt ook heel fris en neutraal (perfect te gebruiken voor zowel mannen als vrouwen). Ik gebruik deze nachtcrème nu al een tijdje, of ik er merkbaar minder moe uitzie? Neen, jammer genoeg niet! Misschien moet ik de crème nog langer gebruiken vooraleer ik echte resultaten zie. Ik vind dat de crème vooral zeer voedend is, ik zie echt wel dat mijn huid er gezonder en iets steviger uitziet.



Te koop in kruidvat voor €12,49

Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts