Demak Up reinigingslotion voor de ogen

Hallo,

Ik heb zelf zeer gevoelige ogen en vind het dan ook zeer moeilijk om een goede oogreinigingslotion te vinden die mijn mascara en eyeliner verwijdert zonder te prikken.
Onlangs kreeg ik een detox pakket van Demak Up (post over de unboxing van deze box is ook te vinden op de blog) waarin ook een reinigingslotion zat en ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben van dit product.


In het flesje zitten twee vloeistoffen met een verschillende dichtheid waardoor deze mooi in laagjes op elkaar drijven. Vooraleer je de lotion gebruikt moet je dus goed schudden zodat de 2 stoffen mooi met elkaar mengen, zoals je op onderstaande foto kan zien.


Vervolgens neem je een wattenschijfje en druppel je een aantal drupjes van de lotion op het schijfje en wrijf hiermee over het gesloten ooglid. 
Let er wel op dat je altijd met je watje van de buitenkant van je oog naar de binnenkant wrijft, anders bestaat de kans dat je korreltjes van je mascara of andere vuiltjes in je oog wrijft en dit kan voor ontstekingen of irritatie zorgen.

Persoonlijk vind ik dat deze lotion mijn make-up zeer goed verwijdert zonder irritatie te geven en mijn ogen voelen achteraf ook niet droog aan en prikken niet. 
Ik ben dus zeer tevreden van dit product.

De producten van Demak Up zijn te verkrijgen in de meeste winkels waar verzorgingsproducten of make-up worden verkocht.

Liefs, Ellen

Reacties

Populaire posts