Demak Up reinigingsdoekjes voor een gevoelige huid

Hey iedereen,

een gelaatsreiniging kan soms nogal lang duren en meestal heb ik 's avonds geen tijd en zin meer om hier nog aan te beginnen. Toch is het belangrijk om elke dag een reiniging van het gelaat te doen om alle onzuiverheden zoals make-up en stof van buitenaf te verwijderen.

Ik heb al heel wat reinigingsdoekjes getest maar deze van Demak-up vind ik persoonlijk op dit moment de beste :)


Ik heb deze keer de variant voor een gevoelige huid getest en ben echt zeer tevreden. de doekjes voelen zeer zacht aan op de huid de huid voelt ook gehydrateerd aan. Er zit namelijk een reinigingsmelk in de doekjes die ervoor zorgt dat onzuiverheden op de huid makkelijker los komen en tegelijk wordt de huid na het reinigen gehydrateerd.

De doekjes hebben niet bepaald een uitgesproken geur wat ik zeer positief vind want ik hou echt niet van fel geparfumeerde reinigingsproducten.

Deze doekjes kan je in heel wat warenhuizen kopen zoals Kruidvat voor een bedrag tussen €3 en €4. 

Liefs, Ellen. 

Reacties

  1. Maar voor een echt gevoelige huid zijn deze jammer genoeg nog niet gepast :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaringen Ine.
      Mijn huid is inderdaad niet super gevoelig wat maakt dat deze doekjes wel geschikt zijn voor mij.
      Daarom is het ook leuk even een reactie van iemand met een zeer gevoelige huid te horen ^^
      Welke reinigingsdoekjes kan jij onze lezers met een zeer gevoelige huid eventueel aanraden ?
      Liefs Marelle xx.

      Verwijderen
    2. Zelf mag ik van de dermatoloog geen reinigingsdoekjes gebruiken, enkel een washandje met zuiver water, en eventueel zeep-zonder-zeep van Louis Widmer. De tonic van Widmer is ook perfect om de huid te kalmeren na het reinigen, zeker als je een extreem gevoelige huid hebt :)

      Verwijderen
    3. Super bedankt voor de tips Ine ! :)
      Liefs, Marelle xx.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts