Budgetvriendelijk : Fruity Lipgloss

Hey iedereen,

Lezers houden ons stilaan ook op de hoogte van interessante productjes en onlangs kreeg ik een berichtje van iemand die deze lipgloss in Zeeman had gekocht en hier zeer tevreden over was. Ik was zelf natuurlijk ook wel benieuwd en heb deze dan ook aangekocht en getest.


Er zijn drie varianten te verkrijgen : de Peach Pink , Raspberry Red en Orange gold. Zoals de namen al doen vermoeden gaat het hier om een lipgloss met een fruitige geur.
Persoonlijk ben ik wel fan van deze glosjes aangezien ze de lippen ook mooi hydrateren. 
De gloss zit in een compacte tube die je makkelijk wegstopt in je handtas en dus overal kan meenemen.


Bij de test die ik deed op mijn hand kwamen de kleuren van de lipgloss zeer fel over maar wanneer je de gloss op de lippen aanbrengt zijn de kleuren eerder subtiel. De orange gold is mijn favoriet aangezien deze een subtiele glinstering nalaat, de Rasberry red vind ik dan weer iets te fel en de geur spreekt me ook niet zo aan.

De gloss heeft een zeer uitgesproken fruitgeur en ik dacht dan ook dat deze zo zou smaken maar de smaak is eerder neutraal waar ik eigenlijk wel blij om was. Het is niet echt leuk om een hele dag de smaak van je lipgloss te hebben telkens je iets eet of drink dus ik verkies echt wel een lipstick of gloss met een neutrale smaak.

Deze gloss kan je momenteel kopen in Zeeman voor €0.99 per stuk.

Liefs, 
Ellen. 






Reacties

Populaire posts