Yves Rocher - Micellaire water

Hey iedereen

op tv zie je de laatste tijd regelmatig reclames de revue passeren met reclame voor micellaire water. Ik was zelf zeer benieuwd naar dit product en heb daarom de versie van Yves Rocher getest, er zijn uiteraard ook nog heel wat andere merken die met gelijkaardige producten uitpakken.
Het is een soort reinigingswater voor het gelaat dat de huid voedt, verfrist, verzorgt en reinigt. Het is de bedoeling dat je 's morgens en 's avonds het product gebruikt. 
Je doet een beetje op een wattenschijfje en wrijft hiermee over het gelaat.
Ik moet zeggen dat het product zeer fris aanvoelt op de huid en dat het ook steeds de laatste restjes make-up verwijderd. 

De huid zou na meermaals gebruik meer stralen en er naturel uitzien. Ik heb niet het gevoel dat dit effect bij mij zal tevoorschijn komen, ik ben ervan overtuigd dat er wel wat meer nodig is dan enkel dit product om je gelaat optimaal te verzorgen.

Maar als onderdeel van een dagelijkse routine kan dit product zeker en vast een meerwaarde bieden aan je gelaatsverzorging. Ik zou zeker aanraden dit aan je routine toe te voegen. Ook wanneer je geen make-up draagt kan het nuttig zijn om je gelaat dagelijks te reinigen aangezien er heel wat onzuiverheden in de lucht hangen die ook voor onzuiverheden op de huid kunnen zorgen.

Een echt topproduct zou ik dit dus niet noemen maar het is wel een mooie aanwinst bij je dagelijkse verzorgingsroutine.

Liefs,  Ellen 

Reacties

Populaire posts