Yves Rocher - Glossy Lip Pen

Hoi iedereen!

Als je deze week de Flair koopt, krijg je een bonnetje voor een gratis Lip pen bij Yves Rocher! De glossy lip pen is nog maar net in het assortiment. Ze zijn verkrijgbaar in zes kleuren. Het zijn vooral nude kleuren, er zijn maar twee meer opvallende kleurtjes. Zelf heb ik het kleurtje Corail Doux gekozen. Het is een koraal kleur maar niet intens. Op je lippen is het eerder een lichter kleur.


 De lip pen brengt heel makkelijk aan, ik heb al zo'n producten getest (van andere merken) en toen vond ik dat niet aangenaam (droog en sticky). Deze lip pen is zacht en 'smelt' een beetje als ik het aanbreng. Vanonder is er een draaisysteem, zo moet je nooit zelf gaan slijpen (zelf je make-up slijpen vind ik altijd een rommeltje). Ook bevat de lip pen glitters, zo heb je het glossy effect :). De pen ruikt zoet maar niet overdreven, ik heb liever dat er een geurtje is aan mijn lipstick/gloss/pen dan zo'n chemische geur!


De lip pen kost €13,90/stuk (meestal met kortingen in de winkel krijg je 50% korting). Als je de Flair deze week koopt, krijg je echter een gratis lip pen!



Liefs Margot x

Reacties

Populaire posts