The Body Shop: Virgin Mojito lijn

Hey iedereen,

met de zomer in aantocht stellen we jullie graag de Virgin Mojito lijn van The Body Shop voor.
Wij hebben voor jullie de Body sorbet en de Body Butter getest.

Persoonlijk ben ik echt fan van deze lijn. De lijn bestaat uit typisch zomerse producten zoals de body sorbet en een body splash (een soort eau de cologne die verfrissend werkt op een warme zomerdag) en de geur vind ik persoonlijk super. Je zou in eerste instantie denken dat bij een mojito lijn de geur van munt enorm uitgesproken zou zijn maar deze geur is net zeer subtiel. Vooral de geur van limoen overheerst wat ervoor zorgt dat je meteen in zomerstemming raakt :) 

Ik ben al een tijdje fan van de bodybutters en heb dan ook graag wat varianten in mijn kast staan. Ik zou het gebruik van een bodybutter in de zomer niet echt aanraden omdat dit nogal een zwaar gevoel op de huid kan geven, in vergelijking met een gewone bodylotion. Maar ik vond de geur zo super dat ik er gewoon eentje moest hebben :) 

De body sorbet daarintegen is een echte zomertopper als je het mij vraagt. De sorbet geeft bij gebruik een zeer fris gevoel op de huid en kan bewaard worden in de koelkast waardoor deze nog frisser aanvoelt. Dit in combinatie met de verfrissende geur van de mojito zorgt ervoor dat je in no time klaar bent om de warme zomerdagen te trotseren en volop te genieten :) 

De bodybutter is te verkrijgen voor de prijs van €16 
De bodysorbet is €11 
De body splash € 17
en verder heb je ook nog een bodyscrub en douchegel met uiteraard dezelfde verfrissende geur :)

Veel liefs,
Ellen x.

Reacties

Populaire posts