Spa Secrets - Kruidvat

Hallo!

Het kruidvat heeft een nieuwe lijn gelanceerd, de Spa Secrets lijn. Deze is te koop sinds vorige week. De Spa Secrets lijn bevat authentieke ingrediënten en waardevolle badtradities uit de hele wereld (doorheen de eeuwen meegegeven). Ontdek deze geheime schoonheid-, en wellness rituelen.
Het zijn luxueuze producten, heel anders dan de andere producten van het huismerk Kruidvat. De verpakking is heel mooi rood/geel/groen met zwarte letters. De lijn bestaat uit drie geuren:  Treasures of Morocco, Miracles of Bali & Traditions of Japan.

Ik heb twee shower foams en één body scrub gekocht.

Van de Treasures of Morocco kocht ik een shower foam. 


Een shower foam bestaat uit een gel die langzaam verandert in schuim, ik vind dit heel leuk om mee te douchen. Het voelt super zacht aan en het schuimt. Als het niet schuimt dan vind ik dit persoonlijk jammer! Deze foam bevat arganolie en roosjes. Het is een zachte vrouwelijke geur en ruikt echt niet fel naar rozen. Sommige producten met rozen zijn eerder overweldigend en vind ik niet zo fijn.

Van de Mirakels of Bali lijn kocht ik de White Sand Body Srub, de geur doet mij denken aan de lijn van Yves Rocher (Monoï de Tahiti). Via de scrub verwijder je dode huidcellen en krijg je een zachte huid in de plaats. De scrub bevat witte zandkorrels, kokoswater en frangipani geur. Ik vind de scrub zeer fijn om te gebruiken, de korreltjes zijn voldoende groot om je huid te reinigen. De geur blijft nog een tijdje op mijn huid, maar niet superlang.



Uit de Traditions of Japan kocht ik opnieuw een shower foam, deze bevat bamboo en blauwe lotus. Deze lijn is voor zowel mannen als vrouwen. Ik vind de geur niet echt mannelijk of vrouwelijk, eerder neutraal. Maar ruikt ook heel fris en vind ik ideaal voor in de zomer!

Zelf heb ik geen echte favoriet, ik ruik alle drie de soorten graag! Ik had verwacht dat de gele lijn mijn favoriet ging zijn maar toch vind ik deze niet zo speciaal. De Spa Secrets is een leuke lijn, je ziet niet echt aan de verpakking dat het van het Kruidvat is. Ze zijn dus zeker geschikt als cadeautje! 

€3,99/200 ml voor de showerfoams
€3,99 voor de scrub



Liefs Margot x






Reacties

Populaire posts