Rituals Tao tai chi lichaamsverzorging

Hallo iedereen,

vandaag hebben wij voor jullie 2 producten uit het Rituals Tao Tai Chi assortiment getest. 
De douche foam en de lichaamsscrub.


De douchegel of beter doucheschuim vind ik persoonlijk echt super. De douchegel zit in een soort drukhoudende fles en wanneer je wat douchegel op je hand spuit, krijg je een soort reactie waardoor de gel zich super snel omzet in een schuimige massa zoals je kan zien op onderstaande foto.

Dit doucheschuim schuimt zeer mooi wanneer dit in contact komt met water en voelt super zacht aan op de huid. Ook na het douchen voelt de huid zeer zacht aan en er blijft een zeer subtiele geur achter die toch een tijdje blijft ruiken. 
De geur is trouwens zeer zacht en lichtjes zoet vind ik. Ik ben zeker fan!!

De scrub is ook zeer aangenaam in gebruik en heeft dezelfde geur als de douchegel. De scrub is een lichtblauwe substantie met een lichte korrel. Hij voelt dus zeker niet ruw aan. 
De scrub schuimt ook lichtjes op onder de douche en is ook zeer aangenaam in gebruik.

Ik ben fan van de Rituals producten maar meestal vind ik deze wat aan de dure kant. Deze producten kan je momenteel echter aankopen samen met het Goed Gevoel magazine van de maand juli voor amper €4.99 extra. Zeker en vast een aanrader wanneer je weet dat je voor de douchegel alleen al €8 betaalt in de winkel.
Het boekje + de producten kosten samen €9.39 :)

Liefs, Ellen.

Reacties

Populaire posts